.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيكر فرخ‌لقا هوشمند تشييع شد + عكس

پيكر فرخ‌لقاء هوشمند بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون صبح امروز ـ 24 تير ماه ـ از مقابل خانه سينما تشييع و براي خاك سپاري به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) منتقل شد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم منوچهر اسماعيلي رئيس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم مطرح كرد: امروز در جمع هنرمنداني هستيم كه يكي از مادران سينما را تشييع مي‌كنند. هنرمندان در جامعه به مردم بدهكارند و من تعجب مي‌كنم كه چرا مردم اينجا نيامده‌اند، تا طلب خود را بگيرند و اين امر تاسف دارد. اما ما باز هم به اين بدهكاري مي افزاييم و در خدمت مردم هستيم.




ملكه رنجبر به عنوان دوست و يكي از همكاران فرخ لقاء هوشمند هم در سخناني با بيان اينكه هيچ‌كس نمي‌داند هوشمند و امثال او چه خدمتي به هنر كردند اظهار داشت: من از مردم تشكر مي كنم كه آبروي ما را مي‌خرند و بايد توجه داشت كه امثال هوشمندها بودند كه بدبختي كشيدند و سينما را زنده نگه داشتند.
وي افزود: آن روزي كه عده‌اي دست چپ و راست خود را نمي‌شناختند، او عمر خود را در راه هنر صرف كرد.

رضا بنفشه‌خواه با يادآوري همكاريش با هوشمند در چند سريال گفت: او مادري بزرگ‌وار براي ما بود كه هميشه شاگرديش را مي‌كرديم.

داريوش اسدزاده ديگر بازيگر حاضر در اين جمع نيز با يادآوري كارهاي فرخ لقا هوشمند بيان كرد: اين هنرمند فقيد در رشت به دنيا آمد و از سال36 كه به تهران آمد با هم همكار شديم و او شصت سال از عمر خود را در شناخت ادبيات، هنر، تئاتر و سينماي اين مملكت صرف كرد.

داوود رشيدي، رئيس انجمن بازيگران سينماي ايران از حضور مردم و هنرمندان در اين مراسم تقدير كرد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم كه با حضور اندك هنرمندان برگزار شد، هنرمنداني چون پوري بنايي،علي دهكردي ،‌حسين خاني بيك، حبيب اسماعيلي ، بهمن دان وخسرو اميرصادقي ديگر حاضران در اين برنامه بودند.




















استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.